Actualizăm Termenii și Condițiile de Utilizare a Cardului AXI - 21.11.2024

blog-calendar-icon AXI Card
blog-calendar-icon Created at: 20.11.2024
blog-views-icon 147

Dacă ați încheiat un contract de credit pentru Cardul AXI anterior sau la data de 20.11.2024 vă informăm că începând cu 21.01.2025 vor intra în vigoare doua modificări la Termenii și Condițiile Generale ale Easy Payment Services Ltd., anexă la Contractul-Cadru pentru Emiterea Cardului AXI. Vă puteți familiariza cu aceste modificări accesând acest link: https://axi-card.ro/termeni-si-conditii-eps, unde clauzele noi/ modificate sunt identificate cu textul “Modificat începând cu 21.11.2024” sau “Articol nou începând cu 21.11.2024”.

Modificarile constau în:

(i) se va introduce un comision în valoare fixa de 5 RON pentru plăți/ tranzacții de tip pariuri și jocuri de noroc, excluzând încasările de sume;

(ii) modificarea unilaterală a Contractului-Cadru, Termenilor și Condițiilor Generale și Listei de Comisioane de către emitentul cardului  se va putea efectua:

- prin publicarea acestor modificări pe  website-ul https://axi-card.ro și în Contul de Internet al dvs. sau în Aplicația Mobilă AXI Card și

- prin informarea dvs. prin intermediul unor mesaje text (SMS) și/sau prin corespondență electronică trimisă pe adresa de email,

cu cel puțin două luni anterior datei intrării în vigoare a respectivelor modificări. Versiunea actuală a Termenilor și Condițiilor Generale, cu ultimele modificări evidențiate, va fi în permanență disponibilă la https://axi-card.ro, precum și în contul dvs. de internet.

 Toate celelalte comisioane și taxe asociate utilizării Cardului AXI pe care îl dețineți, menționate în Lista de Comisioane atașată Termenilor și Condițiilor Generale, precum si toate celelalte condiții din Termeni si Condiții Generale rămân neschimbate.

 Vă informăm că aceste modificări nu afectează ratele de dobândă din Contractul de Credit pentru Cardul AXI pe care l-ați semnat cu AXI Finance IFN S.A.

 Se consideră că ați acceptat modificarile la Termenii și Condițiile Generale de Utilizare a Cardului AXI dacă, până la data intrării în vigoare a acestora nu ne notificați contrariul. Aveți dreptul să vă opuneți modificărilor și să încetați Contractul Cadru cu Easy Payment Services Ltd., în mod gratuit, până la data de 20.01.2025, printr-o notificare scrisă transmisă prin email la adresa help@axi-card.ro.

 În cazul în care vă exercitați dreptul de opoziție față de modificarea Termenilor și Condițiilor Generale de Utilizare a Cardului dvs. AXI, acest lucru va atrage încetarea, începând cu data de 21.01.2025, atât a Contractului Cadru cu Easy Payment Services Ltd. cât și a Contractului de Credit cu AXI Finance IFN S.A.

*Dacă ați încheiat un contract de credit pentru Cardul AXI începând cu data de 21.11.2024, modificările menționate vi se aplică de la data contractului, fiind incluse în Termenii și Condițiile Generale ale Easy Payment Services Ltd. anexă la Contractul-Cadru pentru Emiterea Cardului AXI pe care l-ați semnat.

0 comentarii