De ce este cardul de credit AXI card diferit

Un nou instrument de credit pe piata din Romania - AXI Card

blog-calendar-icon AXI Card
blog-calendar-icon Created at: 22.10.2019
blog-views-icon 2938

AXI card este noul instrument de credit cu care s-au lansat, pe piata din Romania, cei de la AXI Finance, Capital.ro a adresat o serie de intrebari domnului Laur Emilian, Director General AXI FINANCE despre acest instrument de credit.

De ce este AXI Card diferit?

" Axi Finance, oferă acces la finanţare indiferent de nivelul de venit ori statutul social al utilizatorilor. Aceasta este principala trăsătură ce diferenţiază produsul nostru pe piaţa locală. Cea mai promiţătoare categorie susţinută de companie este cea a tinerilor aflaţi la început de carieră, cu opţiuni limitate în privinţa serviciilor financiare de calitate, cu atât mai mult cu cât acest instrument este accesibil online sau telefonic. În general, studenţii, tinerii aflaţi la început de carieră, persoanele cu niveluri reduse de venit, dar şi persoanele care au un istoric bancar negativ nu au acces la un astfel de instrument de plată şi este puţin probabil să aibă acces la împrumuturi bancare."

CE criterii de eligibilitate sunt?

" Clienţii noştri trebuie să aibă o sursă de venit; acesta este principalul criteriu de eligibilitate. Consumatorii pot solicita creditul telefonic sau online. Instrumentul de plată este livrat gratuit de curier solicitantului, care beneficiază de un cont online personal, precum şi de un manager de cont dedicat. De asemenea, clienţii se bucură de serviciu gratuit de SMS, pentru tranzacţii şi sumele datorate. "

DAE este destul de mare, de ce ar trebuie sa apeleze Romanii la AXI card?

" Cardul AXI nu necesită taxe de asigurare, de emitere,administrare şi retragere de numerar de la automatele bancare din România. Dacă nu este utilizat în mod activ, cardul este complet gratuit şi este valabil doi ani de la data emiterii. "

Cum este piata financiara in Romania?

" Piaţa cardurilor de credit din România este foarte dinamică în prezent şi are potenţial de creştere. Deşi în ultimii piaţa românească a cardurilor de credit a înregistrat o creştere constantă, ajungând la 2,85 milioane de carduri, până la finalul anului 2016, penetrarea per capita este mult sub nivelurile majorităţii ţărilor europene unde, în medie, o persoană foloseşte un card de credit.  "

Citeste tot articolul aici

0 comentarii