Fă-ți viața mai ușoară acasă cu premiile de la AXI Card și BEKO - Regulament Campanie Promoțională

Fă-ți viața mai ușoară acasă cu premiile de la AXI Card și BEKO - Regulament Campanie Promoțională

date 30.11.2024
views 1080

Regulament de participare la campania promoțională „Fă-ți viața mai ușoară acasă cu premiile de la AXI Card”

Regulament de participare la campania promotionala “Fa-ti viata mai usoara acasa cu premiile de la AXI Card”

Desfasurata de AXI FINANCE I.F.N. S.A.

In perioada 01.09.2024 – 30.11.2024

(“Regulamentul”)

I. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

1.      Organizatorul campaniei promotionale “Fa-ti viata mai usoara acasa cu premiile de la AXI Card“ (denumita in continuare “Campania”) este AXI FINANCE IFN S.A., avand sediul social in București, Sector 2, blvd. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus – Clădirea C sau HBC 2, etaj 6, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/12493/2015 (denumit in continuare “Organizatorul”).

2.      Decizia AXI FINANCE I.F.N. S.A. de a desfasura Campania conform prezentului Regulament este finala si executorie pentru Organizator si reprezentantii sai.

3.      Prin participarea la Campanie, Participantii declara ca vor respecta termenii si conditiile prezentului Regulament.

 

II. DURATA CAMPANIEI

4.      Campania se desfasoara in perioada 01.09.2024 – 30.11.2024 (inclusiv), exceptand cazul in care se produce vreo modificare in conformitate cu pct. 22 de mai jos.

5.      Campania se va desfasura in conformitate cu termenii si conditiile prevazute in prezentul Regulament.

 

III. LOCUL DESFASURARII CAMPANIEI

6.      Campania este organizata si se va desfasura pe teritoriul României.

 

IV. DREPTUL DE A PARTICIPA LA CAMPANIE 

7.      La Campanie pot participa clientii (persoane fizice) Organizatorului care, in perioada de desfasurare a campaniei, indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii (individual “Participantul” si colectiv “Participantii”):

(i)     in perioada 01.09.2024 – 30.11.2024 (ambele date incluse), Participantul are deja incheiat un contract de credit cu Organizatorul or, incheie un contract de credit cu Organizatorul in aceasta perioada, pentru acordarea unui credit de consum utilizabil prin cardul AXI, iar cardul este activat conform termenilor si conditiilor contractului de credit;

(ii)  isi indeplineste in mod corespunzator obligatiile de plata rezultand din contractul de credit incheiat cu Organizatorul;

(iii)                         cardul AXI emis pe numele sau este activ la data tragerii la sorti pentru Etapa in care a efectuat tranzactii eligibile conform pct. (iv) de mai jos, si

(iv) in oricare dintre Etapele Campaniei utilizeaza cardul AXI emis pe numele sau pentru o tranzactie/plată de bunuri si/sau servicii la comercianti in valoare de cel putin 300 RON (tranzactia poate fi online, pe internet, sau offline, in magazine fizice, la POS).

*Pentru evitarea oricarui dubiu, nu vor fi considerate eligibile pentru participarea la Campanie următoarele:

-          platile/ tranzactiile efectuate cu Cardul AXI avand o valoare individuala mai mica de 300 RON, indiferent daca valoarea cumulata a acestora intr-o Etapa depaseste sau nu 300 RON,

-          retragerile de numerar de la POS sau ATM,

-          tranzactiile creditoare (incasarile) pe cardul AXI.

8.      Fiecare Participant este de acord cu prezentul Regulament si cu faptul ca poate fi descalificat din participarea la Campanie, respectiv ca premiul sau poate fi anulat (in cazurile mentionate la pct. 24-26 de mai jos).

9.      Fiecare Participant trebuie sa aiba domiciliul pe teritoriul României.

10.  Neindeplinirea uneia dintre conditiile specificate la pct. 7 va avea drept rezultat invalidarea participarii la Campanie.

11.  Angajatii/colaboratorii Organizatorului care promoveaza aceasta Campanie, orice alte persoane care au legatura directa cu aceasta Campanie, precum si sotii, rudele pâna la gradul al doilea si membrii familiilor persoanelor anterior mentionate, nu au dreptul sa participe la Campanie.

 

V. PREMII SI MECANISMUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

12.  Perioada de desfasurare a Campaniei este impartita in 3 etape (denumite in mod colectiv, “Etapele” si individual “Etapa”) fiecare etapa avand o durata de o luna calendaristica, dupa cum urmeaza:

a.       etapa 1: 1 - 30 septembrie 2024 (ambele date incluse);

b.      etapa 2: 1 - 31 octombrie 2024 (ambele date incluse);

c.       etapa 3: 1 – 30 noiembrie 2024 (ambele date incluse);

13.  Nu se acorda premii in bani.

14.  In maxim 10 zile lucratoare de la incheierea fiecarei Etape a Campaniei, Organizatorul va desemna, prin tragere la sorti, 10 castigatori dintre Participantii care au efectuat tranzactii eligibile in Etapa respectiva conform pct. 7 (iv) de mai sus, urmand ca in maxim 10 zile lucratoare de la data tragerii la sorti castigatorii sa fie contactati in vederea validarii premiului. Premiile atribuite Participantilor desemnati castigatori intr-o anumita Etapa constau in urmatoarele produse electrocasnice marca BEKO ce vor fi oferite in functie de ordinea extragerii castigatorior:

Loc Extragere

Premiu

 Nr.buc. 

1

Aspirator vertical 2in1 cu mop Beko ErgoClean™ VRT60221VD

1

2

Aparat de cafea turceasca Beko BKK2300GRI

1

3

Cuptor cu microunde Beko MOC20100SFB

1

4

Fier de calcat Beko SPA9130B

1

5

Umidificator Beko ATH7120

1

6

Blender BekoTBN62608W

1

7

Aparat de calcat vertical cu aburi Beko STM6120W

1

8

Mixer Beko HMM62404W

1

9

Sandwich maker Beko SWM2971B

1

10

Fierbator Beko WKM4215W

1

 

15.  Tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorilor se va face folosind platforma https://www.random.org/. In cadrul fiecarei Etape vor fi trasi la sorti cate 10 Participanti care vor fi desemnati castigatori, iar cei 10 Participanti declarati castigatori vor primi premiile mentionate la art. 14. in ordinea tragerii la sorti. Astfel, primul Participant extras desemnat castigator va primi ca premiu un “Aspirator vertical 2in1 cu mop Beko ErgoClean™ VRT60221VD”, al doilea Participant extras desemnat castigator va primi ca premiu un “Aparat de cafea turceasca Beko BKK2300GRI”, si se va proceda in acest mod pana vor fi oferite toate premiile disponibile in Etapa respectiva. In plus, fata de cei 10 Participanti desemnati castigatori, vor fi extrasi alti 10 Participanti care vor fi desemnati rezerve pentru ipoteza in care Participantul declarat initial castigator nu poate fi contactat sau nu i se poate atribui premiul, din orice motiv. Dacă nici Participantii extrasi drept rezerve nu pot fi contactati sau nu li se poate atribui premiul, din orice motiv, Organizatorul nu va mai acorda niciun premiu pentru respectiva Etapa.

16.  Tranzactiile eligibile conform pct. 7(iv) de mai sus efectuate intr-o Etapa a Campaniei, vor fi luate in considerare exclusiv pentru tragerea la sorti corespunzatoare Etapei respective, dar nu si pentru tragerile la sorti aferente celorlalte Etape ale Campaniei. Participantul poate participa intr-o etapa a Campaniei cu mai multe tranzactii eligibile conform pct. 7(iv).

17.  Un Participant care efectueaza tranzactii eligibile conform pct. 7(iv) de mai sus in mai multe Etape ale Campaniei, va fi inclus in toate tragerile la sorti corespunzatoare Etapelor in care a efectuat tranzactiile eligibile.

18.  Participantii la Campanie vor fi contactati de un reprezentant al Organizatorului pentru a fi anuntati in legatura cu premiul oferit si conditiile de utilizare/dobandire a acestuia, prin email sau la numarul de telefon furnizat la momentul inregistrarii solicitarii pentru cardul Axi.

19.  Fiecare Participant va primi premiul atribuit in maxim 30  de zile calendaristice de la data tragerii la sorti.

20.  Organizatorul nu este responsabil pentru autenticitatea datelor furnizate de Participanti. Nicio eroare in datele furnizate de acestia nu va atrage raspunderea Organizatorului. Pe cale de consecinta, Organizatorul nu are niciun fel de obligatie in cazul furnizarii de catre Participanti a unor date eronate/ incomplete care au dus la imposibilitatea acordarii in conditii normale a premiilor, inclusiv imposibilitatea contactarii Participantilor in vederea acordarii premiului.

 

VI. PUBLICITATEA CAMPANIEI

21.  Regulamentul este elaborat in conformitate cu legislatia din România si are scopul de a informa Participantii cu privire la conditiile de participare si desfasurare a Campaniei. Prezentul Regulament va fi disponibil, in mod gratuit, pe toata durata Campaniei, la sediul Organizatorului si va fi comunicat Participantilor prin email sau printr-un web link dedicat si accesibil doar acestora.

22.  Organizatorul isi rezerva dreptul sa modifice si sa completeze termenii si conditiile de participare la Campanie si prezentul Regulament, orice modificari sau completari urmand a fi comunicate Participantilor conform pct. 21, cu cel putin o zi inainte de intrarea in vigoare a acestora.

23.  Orice Participant poate apela numarul 0319033 (tarif in conformitate cu planul tarifar al abonatului, fara costuri suplimentare) pentru a obtine informatii suplimentare in legatura cu Campania.

 

VII. PIERDEREA DREPTULUI DE A PARTICIPA LA CAMPANIE 

24.  Acceptarea prezentului Regulament este o conditie obligatorie pentru participarea la Campanie, prin care Participantul declara ca este de acord ca Organizatorul sa prelucreze datele sale cu caracter personal in scopul derularii prezentei Campanii si se angajeaza sa respecte termenii si conditiile Campaniei.

25.  Fiecare Participant este responsabil pentru autenticitatea datelor furnizate in vederea participarii la Campanie. Organizatorul are dreptul sa decida excluderea unui Participant de la participarea la Campanie in cazul incalcarii de catre acesta a conditiilor din prezentul Regulament sau in cazul tentativei de a obtine in mod fraudulos unul dintre premiile disponibile.

26.  In situatia descoperirii de catre Organizator a unei/ unor fapte cu privire la care exista suspiciuni intemeiate de frauda, se va proceda dupa cum urmeaza:

a)      daca fapta este descoperita anterior acordarii premiului, Organizatorul are dreptul sa elimine persoana care a savarsit fapta din cadrul Participantilor;

b)      daca fapta este descoperita ulterior acordarii premiului, Organizatorul are dreptul de a bloca cardul, de a solicita returnarea premiului ori de a solicita returnarea sumei creditate/transferate cu titlu de premiu.

27.  Participantii care publica texte obscene/ jignitoare/ denigratoare/ calomnioase la adresa Organizatorului, pe orice canale de comunicatie, sau care incalca reputatia brandului Organizatorului si standardele etice general acceptate vor pierde dreptul de a participa la Campanie.

28.  Organizatorul nu va acorda nicio despagubire sau vreun alt fel de beneficiu Participantilor care si-au pierdut dreptul de a participa la Campanie si care nu respecta cerintele din prezentul Regulament.

 

VIII. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

29.  In scopul organizarii Campaniei, respectiv executarii obligatiilor si exercitarii drepturilor pe care le are Organizatorul, indeplinirii obligatiilor legale care ii revin si a intereselor sale legitime (acordarea premiilor, indeplinirea obligatiilor legale care revin organizatorilor de campanii promotionale, realizarea de rapoarte statistice, pastrarea evidentelor privind Participantii), Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal ale Participantilor (denumit in continuare “Persoane Vizate”), actionand in calitate de operator cu privire la acestea, cu respectarea prevederilor legale, cum ar fi, dar fara a se limita la, Regulamentul (UE) 679/2016.

30.  Datele cu caracter personal prelucrate in scopurile mentionate la pct. 29 sunt: numele, prenumele, CNP-ul, inclusiv poza de pe CI, codul de client, detalii referitoare la cardul AXI detinut de Participant (status), adresa de e-mail, numarul de telefon.

31.  Datele cu caracter personal prelucrate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare sau dezvaluirea datelor este necesara pentru atribuirea premiilor.

32.  Datele cu caracter personal ale Persoanelor Vizate vor fi stocate pe durata necesara organizarii Campaniei, precum si ulterior in vederea indeplinirii obligatiilor legale care incumba Organizatorului inclusiv obligatiilor in materie fiscala si in materia arhivarii.

33.  Persoanele Vizate beneficiaza de urmatoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la stergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”), dreptul la restrictionarea prelucrarii, dreptul la opozitie, dreptul de a nu fi subiectul unei decizii individuale automate, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a depune plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Persoana Vizata poate exercita aceste drepturi prin transmiterea unei cereri scrise, datate si semnate la sediul Organizatorului din Bucuresti, bld. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus – Clădirea C sau HBC 2, etaj 6, sector 2 sau prin email la adresa dpo@axi-card.ro

34.  La nivelul Organizatorului s-a numit un Ofiter pentru Protectia Datelor (“DPO”) care poate fi contactat daca exista nelamuriri cu privire la orice aspect privind protectia datelor cu caracter personal, prin transmiterea unei cereri scrise, datate si semnate la sediul Organizatorului din Bucuresti, bld. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus – Clădirea C sau HBC 2, etaj 6, sector 2 sau prin email la adresa dpo@axi-card.ro.

35.  Informatii actualizate permanent cu privire la activitatile de prelucrare a datelor cu caracter personal de catre Organizator sunt disponibile permanent pe www.axi-card.ro, sectiunea GDPR - https://axi-card.ro/gdpr

36.  Prin participarea la Campanie, Participantii confirma ca au primit informatii privind prelucrarea datelor lor cu caracter personal de catre Organizator, astfel cum sunt prevazute in prezentul Regulament.

 

IX. FORTA MAJORA

37.  In scopul prezentului Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de Organizator, care este mai presus de controlul Organizatorului si a carui aparitie face imposibila indeplinirea de catre Organizator a obligatiilor sale in conformitate cu prezentul Regulament.

38.  Daca o situatie de forta majora intarzie in totalitate sau partial respectarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi eliberat de raspundere pentru indeplinirea obligatiilor sale in perioada in care executarea obligatiilor sale este impiedicata sau intarziata din cauza evenimentului de forta majora. Organizatorul este obligat sa informeze Participantii la Campanie cu privire la existenta cazului de forta majora in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia acestuia.  

39.  In scopul acestui Regulament, cazurile de forta majora sunt considerate urmatoarele:

a) defectiunea sistemului de stocare a datelor Participantior;

b) tentative de fraudare a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau prin orice alte mijloace;

c) orice reglementare aparuta dupa intrarea in vigoare a Regulamentului care poate interzice sau modifica termenii acestui Regulament.

Enumerarea de mai sus nu este limitativa si este folosita doar cu scop exemplificativ.

 

X. INCETAREA CAMPANIEI

40.  Organizatorul are dreptul de a decide incetarea Campaniei in orice moment, declarând acest fapt in conformitate cu Capitolul VI (Publicitatea Campaniei), in cazul aparitiei unor circumstante mai presus de controlul sau care impiedica desfasurarea in continuare a Campaniei si care nu pot fi remediate de catre Organizator.

41.  In acest caz, Organizatorul nu are nicio obligatie de a plati vreo suma de bani Participantilor sub forma de despagubire sau daune morale/materiale.

 

XI. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

42.  Daca este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa plateasca impozitul final datorat pentru venituri obtinute de fiecare Participant in cadrul Campaniei, in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.

43.  Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile acordate in cadrul Campaniei, sunt in sarcina exclusiva a Participantilor.

 

XII. LEGEA APLICABILA. LITIGII

44.  Eventualele neintelegeri aparute intre Organizator si Participanti se vor rezolva pe cale amiabila, iar in cazul in care acest lucru nu va fi posibil, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente de la sediul Organizatorului.

45.  Legea aplicabila este legea romana.

46.  Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite in atentia Departamentului de Relatii cu Clientii al Organizatorului la adresa: help@axi-card.ro, pe perioada Campaniei sau pana la data de 16.12.2024. Dupa aceasta data, Organizatorul nu va mai lua in consideratie nicio reclamatie.

 

Prezentul Regulament este aprobat de Directorul General al Organizatorului.

DIRECTOR GENERAL AXI FINANCE IFN S.A.

Bogdan Dobre

Regulament de participare la campania promoțională „Fă-ți viața mai ușoară acasă cu premiile de la AXI Card”

Perioada desfășurării: Campania promoțională organizată de AXI FINANCE I.F.N. S.A. se va desfășura între 1 septembrie 2024 și 30 noiembrie 2024, pe întreg teritoriul României.

Eligibilitate: Campania se adresează exclusiv clienților persoane fizice ai AXI FINANCE. Pentru a participa, aceștia trebuie să aibă încheiat un contract de credit cu AXI Card sau să încheie unul pe durata campaniei și să îndeplinească următoarele condiții: cardul AXI să fie activ, iar în perioada campaniei să efectueze tranzacții de minimum 300 RON la comercianți, fie online, fie în magazine fizice. Tranzacțiile de valoare mai mică de 300 RON, retragerile de numerar și încasările pe card nu sunt eligibile pentru această campanie.

Premii: Campania este structurată în trei etape, corespunzătoare lunilor septembrie, octombrie și noiembrie 2024. La finalul fiecărei etape, vor fi selectați prin tragere la sorți 10 câștigători dintre participanții care au realizat tranzacții eligibile. Premiile constau în produse electrocasnice de la Beko, cum ar fi aspiratoare, aparate de cafea, cuptoare cu microunde, și alte electrocasnice, valoarea totală a premiilor oferite în fiecare etapă fiind de 2.800 RON. Valoarea totală a premiilor acordate pe parcursul campaniei este de 8.400 RON.

Mecanismul desfășurării: Tragerea la sorți pentru desemnarea câștigătorilor va fi realizată prin intermediul unei platforme de generare aleatorie a listelor, asigurându-se astfel un proces transparent și echitabil. Câștigătorii vor fi anunțați în termen de 10 zile lucrătoare de la încheierea fiecărei etape. Dacă un câștigător nu poate fi contactat sau nu își poate revendica premiul, acesta va fi oferit unei rezerve extrase anterior. În cazul în care nici rezervele nu pot fi contactate, premiul respectiv nu va mai fi acordat.

Condiții suplimentare: Tranzacțiile ale căror sume sunt returnate în contul aferent cardului AXI în termen de 30 de zile de la data efectuării lor nu vor fi considerate eligibile pentru acordarea premiilor. De asemenea, premiile nu pot fi înlocuite sau modificate și nu se vor acorda alte tipuri de beneficii în locul acestora.

Premiile vor fi livrate câștigătorilor în termen de 30 de zile calendaristice de la data tragerii la sorți. Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru erorile în datele furnizate de participanți, acestea putând duce la imposibilitatea acordării premiilor.

Prin participarea la această campanie, fiecare participant își exprimă acordul pentru respectarea regulamentului, iar nerespectarea acestuia poate atrage descalificarea din campanie.

Regulamentul complet este disponibil la cerere și conține toate detaliile referitoare la campanie și condițiile de participare.