Regulament de participare la campania promotionala “Leacuri Babesti ca sa ai bani in 2023”
Concurs AXI Card: “Leacuri Babesti ca sa ai bani in 2023”
Te invităm să participi la cel mai captivant concurs al lunii octombrie, organizat de AXI Card! Între 2 octombrie și 29 octombrie, ai șansa de a deveni unul dintre cei 8 norocoși câștigători ai campaniei noastre, cu premii fabuloase în valoare de 500 RON fiecare!
Cum funcționează:
Etape:
• Concursul este împărțit în 4 etape distincte, fiecare cu o durată de o săptămână.
• Vei avea șansa să participi în mod activ atât pe Facebook, cât și pe Instagram.
Premii:
• În fiecare etapă, vom desemna câte 2 câștigători:
1. Un câștigător va fi ales dintre participanții de pe platforma Facebook.
2. Un câștigător va fi ales dintre participanții de pe platforma Instagram.
Premiul:
• Fiecare participant desemnat câștigător va primi un voucher în valoare de 500 RON, pe care îl va putea folosi pentru a-și răsfăța pasiunile sau pentru a-și satisface dorințele.
Cum să participi:
1. Urmează pagina noastră de Facebook și contul de Instagram (@axicard.romania).
2. Răspunde corect la întrebarea etapei.
Încheie anul cu stil și bucură-te de un bonus AXI Card! Hai să ne distrăm și să câștigăm împreună!
CÂȘTIGĂTORI | ||
ETAPA | ||
Etapa 1 | Maria-Marinela P. | George M. |
Etapa 2 | Ionela N. | Corneliu-Mihai M. |
Etapa 3 | Adrian F. | Maria I. |
Etapa 4 | Lorena-Claudia K. | Adrian L. |
Regulament de participare la campania promotionala “Leacuri Babesti ca sa ai bani in 2023”
(“Regulamentul”)
Desfasurata de AXI FINANCE I.F.N. S.A.
In perioada 02.10.2023 – 29.10.2023
I. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
1. Organizatorul campaniei promotionale “Leacuri Babesti ca sa ai bani in 2023” (denumita in continuare “Campania”) este AXI FINANCE IFN S.A., avand sediul social in Bucuresti, bld. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus – Clădirea C sau HBC 2, etaj 6, sector 2, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/12493/2015 (denumit in continuare “Organizatorul”).
2. Decizia AXI FINANCE I.F.N. S.A. de a desfasura Campania conform prezentului Regulament este finala si executorie pentru Organizator si reprezentantii sai. Prin desfasurarea acestei Campanii Organizatorul doreste sa contribuie activ la promovarea educatiei financiare in mediul online, prin popularizarea unor concepte specifice utilizate in domeniul financiar-bancar, in randul publicului larg. In acest sens, in cadrul Campaniei Organizatorul va adresa pe conturile sale online de Facebook si Instagram intrebari privind sensul anumitor concepte/ mecanisme de baza utilizate in materia creditelor pentru consumatori.
3. Prin participarea la Campanie Participantii declara ca vor respecta termenii si conditiile prezentului Regulament.
II. DURATA CAMPANIEI
4. Campania se desfasoara in perioada 02.10.2023 – 29.10.2023 (inclusiv), exceptand cazul in care se produce vreo modificare in conformitate cu pct. 25 de mai jos. Indeplinirea conditiilor mentionate in prezentul Regulament dupa data de 29.10.2023 nu mai confera dreptul de a participa la Campanie.
5. Campania se va desfasura in conformitate cu termenii si conditiile prevazute in prezentul Regulament.
III. LOCUL DESFASURARII CAMPANIEI
6. Campania este organizata si se va desfasura pe teritoriul României.
IV. DREPTUL DE A PARTICIPA LA CAMPANIE
7. La Campanie poate participa orice persoana fizica care indeplineste cumulativ urmatoarele conditii (individual “Participantul” si colectiv “Participantii”):
(i) detine un cont personal de Facebook sau Instagram;
(ii) ofera raspunsul corect la intrebarea postata de Organizator pe pagina sa de Facebook sau Instagram in oricare dintre etapele Campaniei;
(iii) raspunsul este oferit printr-un comentariu la postarea Organizatorului, exclusiv prin intermediul contului personal de Facebook sau Instagram al Participantului (nu se accepta raspunsuri transmise de o persoana de pe contul de Facebook sau Instagram al altei persoane).
Raspunsurile corecte oferite de Participanti intr-o Etapa a Campaniei vor fi luate in considerare exclusiv pentru tragerea la sorti corespunzatoare Etapei respective, dar nu si pentru tragerile la sorti aferente celorlalte Etape ale Campaniei. Pentru a participa la tragerile la sorti aferente mai multor Etape ale Campaniei, un Participant trebuie sa ofere raspunsul corect la intrebarea adresata in fiecare dintre Etapele respective. De asemenea, oferirea raspunsului corect la o intrebare dintr-o anumita Etapa dupa expirarea acesteia, nu confera dreptul de a participa la tragerea la sorti aferenta Etapei in cauza.
8. Fiecare Participant este de acord cu prezentul Regulament si cu faptul ca poate fi descalificat din participarea la Campanie, respectiv ca premiul sau poate fi anulat (in cazurile mentionate in prezentul Regulament).
9. Angajatii Organizatorului, angajatii/ colaboratorii Organizatorului care promoveaza aceasta Campanie, orice alte persoane care au legatura directa cu aceasta Campanie, precum si sotii, rudele pana la gradul al doilea si membrii familiilor persoanelor anterior mentionate, nu au dreptul sa participe la Campanie.
10. Neindeplinirea uneia dintre conditiile specificate la pct. 7 va avea drept rezultat imposibilitatea participarii la Campanie.
V. PREMII SI MECANISMUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
11. Perioada de desfasurare a Campaniei este impartita in 4 etape (denumite in mod colectiv, “Etapele” si individual “Etapa”) fiecare etapa avand o durata de 7 zile calendaristice, dupa cum urmeaza:
a. etapa 1: 2 - 8 octombrie 2023 (ambele date incluse);
b. etapa 2: 9- 15 octombrie 2023 (ambele date incluse);
c. etapa 3: 16 – 22 octombrie 2023 (ambele date incluse);
d. etapa 4: 23 – 29 octombrie 2023 (ambele date incluse);
12. Premiile oferite de Organizator sunt 8 vouchere valorice (carduri cadou) emise de eMAG (S.C. DANTE INTERNATIONAL S.A., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Soseaua Virtutii nr. 148, sector 6, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/372/23.01.2002, cod unic de inregistrare fiscala RO14399840) in format electronic. Valoarea totala a premiilor care fac obiectul Campaniei este de 4.000 RON, iar valoarea individuala a unui voucher este de 500 RON.
13. In total, in cadrul Campaniei vor fi desemnati 8 castigatori, cate 2 castigatori pentru fiecare Etapa. In cadrul fiecarei Etape, 1 castigator va fi desemnat dintre Participantii la Campanie pe platforma Facebook si 1 castigator va fi desemnat dintre Participantii la Campanie pe platforma Instagram. Fiecare Participant desemnat castigator va primi un voucher de 500 RON.
14. Sub rezerva indeplinirii conditiilor mentionate la pct. 7, un Participant poate participa la mai multe Etape ale Campaniei, atat pe Facebook cat si pe Instagram, avand astfel sansa cumularii premiilor in cazul in care este desemnat castigator in mai multe Etape si/ sau atat pe Facebook cat si pe Instagram.
15. In maxim 72h de la incheierea fiecarei Etape a Campaniei, Organizatorul va desemna prin tragere la sorti, castigatorul de pe platforma Facebook si castigatorul de pe platforma Instagram. Cei 2 castigatori vor fi desemnati exclusiv dintre Participantii care au indeplinit conditiile de participare la Etapa respectiva conform pct. 7 de mai sus.
16. Tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorilor se va face folosind platforma https://www.random.org/. In cadrul fiecarei Etape vor fi trasi la sorti cate 4 Participanti pentru fiecare dintre cele 2 platforme unde se desfasoara Campania (respectiv 4 Participanti pentru Facebook si 4 Participanti pentru Instagram). Dintre cei 4 Participanti, primul extras va fi desemnat castigator, iar urmatorii 3 vor fi desemnati rezerve pentru ipoteza in care Participantul declarat initial castigator nu poate fi contactat sau nu i se poate atribui premiul, din orice motiv. Dacă nici Participantii extrasi drept rezerve nu pot fi contactati sau nu li se poate atribui premiul, din orice motiv, Organizatorul nu va mai acorda niciun premiu pentru respectiva Etapa.
17. Participantii extrasi drept rezerve vor fi desemnati castigatori in ordinea extragerii – de exemplu, daca Participantul declarat castigator initial nu isi poate revendica premiul in termenul mentionat la pct. 18 de mai jos, va fi desemnat castigator Participantul care a fost extras drept rezerva primul in cadrul tragerii la sorti.
18. Fiecare Participant desemnat castigator in cadrul Campaniei va fi contactat de un reprezentant al Organizatorului prin intermediul unui mesaj privat pe contul de Facebook sau Instagram, dupa caz, pentru a fi anuntat in legatura cu premiul câstigat si conditiile de atribuire a acestuia. Daca in termen de 48h de la data transmiterii mesajului privat catre respectivul Participant, acesta nu confirma/ nu transmite Organizatorului informatiile solicitate pentru confirmarea identitatii sale si atribuirea premiului, respectivul Participant va fi invalidat si premiul sau va fi atribuit unei rezerve.
19. Fiecare Participant desemnat castigator in cadrul unei trageri la sorti va fi anuntat pe website-ul Organizatorului (Sectiunea dedicata Campaniei), precum si pe pagina de Facebook si/ sau Instagram a Organizatorului, in functie de platforma prin intermediul careia Participantul respectiv a participat la Campanie. Prin participarea la Campanie fiecare Participant declarat castigator accepta si este in mod expres de acord cu publicarea numelui sau pe pagina de Facebook si/ sau Instagram a Organizatorului si pe website-ul Organizatorului (Sectiunea dedicata Campaniei).
20. Organizatorul nu este responsabil pentru autenticitatea datelor furnizate de Participanti. Nicio eroare in datele furnizate de Participantii declarati castigatori nu va atrage raspunderea Organizatorului. Pe cale de consecinta, Organizatorul nu are niciun fel de obligatie in cazul furnizarii de catre Participanti a unor date eronate/ incomplete care au dus la imposibilitatea acordarii in conditii normale a premiilor, inclusiv imposibilitatea contactarii Participantului in vederea atribuirii premiului.
21. Organizatorul nu are obligatia de a comunica cu Participantii necastigatori pentru a-i anunta ca nu au castigat.
22. Voucherele oferite drept premiu vor fi trimise Participantilor desemnati castigatori pe adresa de e-mail declarata Organizatorului, in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la data validarii acestora.
23. Voucherele oferite drept premiu in cadrul Campaniei pot fi utilizate exclusiv in perioada de valabilitate a acestora pentru cumparaturi (achizitii de produse) pe website-ul sau in aplicatia eMAG. Termenii si conditiile de utilizare a voucherelor sunt disponibile la https://www.emag.ro/help/cardul-cadou/.
VI. PUBLICITATEA CAMPANIEI
24. Regulamentul este elaborat in conformitate cu legislatia din România si are scopul de a informa Participantii cu privire la conditiile de participare si desfasurare a Campaniei. Prezentul Regulament va fi public si disponibil, in mod gratuit, pe toata durata Campaniei, la sediul Organizatorului si pe website-ul Organizatorului - www.axi-card.ro.
25. Organizatorul isi rezerva dreptul sa modifice si sa completeze termenii si conditiile de participare la Campanie si prezentul Regulament, orice modificari sau completari urmand a fi facute publice conform pct. 24, cu cel putin o zi inainte de intrarea in vigoare a acestora.
26. Orice Participant poate apela numarul 0319033 (tarif in conformitate cu planul tarifar al abonatului, fara costuri suplimentare) pentru a obtine informatii suplimentare in legatura cu Campania.
VII. PIERDEREA DREPTULUI DE A PARTICIPA LA CAMPANIE
27. Acceptarea prezentului Regulament este o conditie obligatorie pentru participarea la Campanie, prin care Participantul declara ca este de acord ca Organizatorul sa prelucreze datele sale cu caracter personal in scopul derularii prezentei Campanii si se angajeaza sa respecte termenii si conditiile Campaniei.
28. Fiecare Participant este responsabil pentru autenticitatea datelor furnizate in vederea participarii la Campanie. Organizatorul are dreptul sa decida excluderea unui Participant de la participarea la Campanie in cazul incalcarii de catre acesta a conditiilor din prezentul Regulament sau in cazul tentativei de a castiga in mod fraudulos un premiu.
29. In situatia descoperirii de catre Organizator a unei/ unor fapte cu privire la care exista suspiciuni intemeiate de frauda, se va proceda dupa cum urmeaza:
a) daca fapta este descoperita anterior acordarii premiului, Organizatorul are dreptul sa elimine persoana care a savarsit fapta din cadrul Participantilor;
b) daca fapta este descoperita ulterior acordarii premiului, Organizatorul are dreptul sa anuleze voucherul electronic acordat cu titlu de premiu.
30. Participantii care publica texte obscene/ jignitoare/ denigratoare/ calomnioase la adresa Organizatorului, pe orice canale de comunicatie, sau care incalca reputatia brandului Organizatorului si standardele etice general acceptate vor pierde dreptul de a participa la Campanie.
31. Organizatorul nu va acorda nicio despagubire sau vreun alt fel de beneficiu Participantilor care si-au pierdut dreptul de a participa la Campanie si care nu respecta cerintele din prezentul Regulament.
VIII. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
32. In scopul organizarii Campaniei, respectiv executarii obligatiilor si exercitarii drepturilor pe care le are Organizatorul, indeplinirii obligatiilor legale care ii revin si a intereselor sale legitime (extragerea si validarea castigatorilor, atribuirea premiilor, indeplinirea obligatiilor legale care revin organizatorilor de campanii promotionale, realizarea de rapoarte statistice, pastrarea evidentelor privind Participantii si corectitudinea tragerii la sorti), Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal ale Participantilor (denumit in continuare “Persoane Vizate”), actionand in calitate de operator cu privire la acestea, cu respectarea prevederilor legale, cum ar fi, dar fara a se limita la, Regulamentul (UE) 679/2016.
33. Datele cu caracter personal prelucrate in scopurile mentionate la pct. 32 sunt: numele, prenumele si adresa de e-mail.
34. Datele cu caracter personal prelucrate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia publicarii/ anuntarii conform pct. 19 de mai sus a Participantilor desemnati castigatori in cadrul Campaniei, cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
35. Datele cu caracter personal ale Persoanelor Vizate vor fi stocate pe durata necesara organizarii Campaniei, precum si ulterior in vederea indeplinirii obligatiilor legale care incumba Organizatorului inclusiv obligatiilor in materie fiscala si in materia arhivarii.
1.37. Persoanele Vizate beneficiaza de urmatoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la stergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”), dreptul la restrictionarea prelucrarii, dreptul la opozitie, dreptul de a nu fi subiectul unei decizii individuale automate, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a depune plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Persoana Vizata poate exercita aceste drepturi prin transmiterea unei cereri scrise, datate si semnate la sediul Organizatorului din București. bld. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus – Clădirea C sau HBC 2, etaj 6, sector 2 sau prin email la adresa dpo@axi-card.ro.
37. La nivelul Organizatorului s-a numit un Ofiter pentru Protectia Datelor (“DPO”) care poate fi contactat daca exista nelamuriri cu privire la orice aspect privind protectia datelor cu caracter personal, prin transmiterea unei cereri scrise, datate si semnate la sediul Organizatorului din Bucuresti, bld. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus – Clădirea C sau HBC 2, etaj 6, sector 2 sau prin email la adresa dpo@axi-card.ro.
38. Informatii actualizate permanent cu privire la activitatile de prelucrare a datelor cu caracter personal de catre Organizator sunt disponibile permanent pe www.axi-card.ro, sectiunea GDPR - https://axi-card.ro/gdpr.
39. Prin participarea la Campanie, Participantii confirma ca au primit informatii privind prelucrarea datelor lor cu caracter personal de catre Organizator, astfel cum sunt prevazute in prezentul Regulament.
IX. FORTA MAJORA
40. In scopul prezentului Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de Organizator, care este mai presus de controlul Organizatorului si a carui aparitie face imposibila indeplinirea de catre Organizator a obligatiilor sale in conformitate cu prezentul Regulament.
41. Daca o situatie de forta majora intârzie in totalitate sau partial respectarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi eliberat de raspundere pentru indeplinirea obligatiilor sale in perioada in care executarea obligatiilor sale este impiedicata sau intarziata din cauza evenimentului de forta majora. Organizatorul este obligat sa informeze Participantii la Campanie cu privire la existenta cazului de forta majora in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia acestuia.
42. In scopul acestui Regulament, cazurile de forta majora sunt considerate urmatoarele:
a) defectiunea sistemului de stocare a datelor si de desemnare a castigatorilor;
b) tentative de fraudare a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau prin orice alte mijloace;
c) orice reglementare aparuta dupa intrarea in vigoare a Regulamentului care poate interzice sau modifica termenii acestui Regulament.
Enumerarea de mai sus nu este limitativa si este folosita doar cu scop exemplificativ.
X. INCETAREA CAMPANIEI
43. Organizatorul are dreptul de a decide incetarea Campaniei in orice moment, declarând acest fapt in conformitate cu Capitolul VI (Publicitatea Campaniei), in cazul aparitiei unor circumstante mai presus de controlul sau care impiedica desfasurarea in continuare a Campaniei si care nu pot fi remediate de catre Organizator.
44. In acest caz, Organizatorul nu are nicio obligatie de a plati vreo suma de bani Participantilor sub forma de despagubire sau daune morale/materiale.
XI. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
45. Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa plateasca impozitul final datorat pentru venituri obtinute de fiecare castigator din cadrul Campaniei, in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 227/2015, privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
46. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile acordate in cadrul Campaniei, sunt in sarcina exclusiva a castigatorilor.
XII. LEGEA APLICABILA. LITIGII
47. Eventualele neintelegeri aparute intre Organizator si Participanti se vor rezolva pe cale amiabila, iar in cazul in care acest lucru nu va fi posibil, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente de la sediul Organizatorului.
48. Legea aplicabila este legea romana.
49. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite in atentia Departamentului de Relatii cu Clientii al Organizatorului la adresa: help@axi-card.ro, pe perioada Campaniei sau pana la data de 15.11.2023. Dupa aceasta data, Organizatorul nu va mai lua in consideratie nicio reclamatie.
Prezentul Regulament este aprobat de Directorul General al Organizatorului.
DIRECTOR GENERAL AXI FINANCE IFN S.A.
Bogdan Dobre
Exemplu reprezentativ: Pentru un card de credit cu o limita de credit de 1.000 RON, dobanda lunara fixa este 6%, dobanda anuala fixa este 72% (cu DAE 86,92%), iar valoarea totala platibila este 1.060 RON/luna, daca clientul utilizeaza integral limita de credit la un POS din Romania, dar nu in numerar, pe data de 1 a lunii si o ramburseaza integral la data de 5 a lunii urmatoare datei utilizarii; perioada de plata este cuprinsa intre 1-5 a fiecarei luni. Contractul de credit se încheie pentru o perioadă de 5 ani.